Fy på mig!

Näääj, nu är jag riktigt besviken på mig själv. Klockan är tre och jag har just vaknat på riktigt! Åååh, jag kan inte vända på dygnet så här, jag menar, för det första blir jag så himla seg, och för det andra blir det jättejobbigt att vända tillbaka sen, och då är det bättre att jag inte vänder alls. Igår kunde jag inte sova alls när jag försökte, klockan blev väl sisådär 4, och vad gör jag då? Jo, jag inser att jag inte kan sova, så jag sätter mig upp, slår på datorn ochh börjar lysnna på musik och ta bilder. Varför var jag tvungen att göra så?! Jag blir väl inte precis tröttare av det? Äsch jag vet inte, nu är jag iaf sur på mig själv för att jag har sovit bort hela dagen.
 
Har ni tänkt på hur lite man egentligen äter på sommaren, jag menar, nu har jag ju missat både frukost och lunch, och det är ju inte precis så att jag tar igen allt det nu på kvällen. Nej, då äter jag ju bara middag typ och sen lite annant kanske. Är det inte litte konstigt att kroppen klarar av att sova så länge utan att få i sig engergi? 
 
Nej nu ska jag gå upp ur sängen och göra nåt vettigt. Inser nu också att jag har en väldans (stavas det så) träningsverk i typ alla delar men framförallt axlarna och ryggen. Bevis på att jag har latat mig hela sommaren haha. Vi hörs! Här kommer lite bilder från imorse då jag låtsades vara kreativ haha. jag ser fan ut o vara 10 på bilderna, speciellt den sista >.<
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda <3

sv: haha tack! :D

2012-07-19 @ 17:49:35
URL: http://amandamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0