Gotland - dag 2

Denna dag började med att vi åt världens godaste frukostbuffé! Därefter spenderades dagen i Visby där vi gick runt i massa butiker och handlade. Jag fick med mig ganska mycket. En väska, tre t-shirtar, en tavla, en kopp, navelpiercing, två halsband, ööh.. sen var det säkert något mer men jag har inget minne just nu. Det var en ganska varm dag, knappt några moln alls. På kvällen åt vi på restaurangen. Jag åt köttbullar med potatis, och till efterrätt chokladkaka och en skitgod alkoholfri drink som kallades "Rosa dröm". Det var även tre killar som uppträdde och underhöll alla med fina covers. Jag tog även mig ett dopp i gårdens pool hehe det var mysigt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0