Nothing to fear.

Godmorgon blöögen! Har varit vaken sen elva och har sen dess duschat, fixat mig och såklart har jag haft radion på. Ska ju på Melissa Horn ikväll med Helena så jag ska möta henne runt halv sex i Fridhemsplan. Ska bli riktigt kul faktiskt! :) Annars så händer det inte så mycket just nu i mitt liv, därför skriver jag inte massa inlägg varje dag. Men jag ska försöka skriva andra inlägg som inte bara handlar om vad jag gör haha. Kan tyvärr inte vara så kreativ eftersom min dator inte är den bästa, och så har jag heller inga roliga program att redigera typ bilder i. Så det blir lite snålt på sånt. Men det får väl duga. Ska snart värma upp lite soppa så att jag inte svälter ihjäl ikväll. Blir väl att köpa nåt sen också. Hörs sen! PUSS.
 
Här är lite webcambilder jag tog nyss.
 
 
 
 
Min outfit för idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0