Pridevecka, modelhouse, tankar om skolstarten.

Har ni sovit gott? Det kan man väl säga att jag har i alla fall. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra idag. Har innte köpt biljetter till pride än men ska göra det imorn när de öppnar. Känner att jag inte orkar gå idag, det är ändå bara pride house som är öppet och jag känner mig för lat för att bara gå dit. Men imorn och på torsdag ska jag garanterat gå. Måste bara kolla in programmet och bestämma mig för vilka saker som jag vill gå på. Man kan ju inte göra eller hinna med allt. Sen på fredag ska jag ju gå på modelhouse... uh, får se om jag orkar det också. Det känns liksom som om det kom så snabbt, har inte hunnit ställa in mig på att jag ska dit. Sen så vet jag inte om jag har råd med att köpa några bilder nu.. kanske ska jag boka om tiden? Får se hur jag gör.
 
Jag längtar faktiskt en aning till att skolan ska börja. Då har man alla sina rutiner och du behöver inte varje dag fråga dig själv: Vad ska jag göra idag? Måste jag göra nåt? Kan jag inte bara ligga i sängen hela dagen och slösa bort ännu en dag av mitt liv?
Nej men jag vet inte. Det känns bara som om det är lättare att hålla koll på saker när man går i skolan och så känner  man sig piggare på nåt sätt. Det gör jag i alla fall. Ska bli skönt att komma igång nu i höst igen. Det är våren som är jobbigast, då förstår man inte alls hur man kunde längta till skolan. Men på hösten förstår jag. Allt är mycket klarare då för mig. Hösten är min årstid.
 
Nu ska jag fortsätta lata mig i min sköna säng och snart gå upp och äta lite frukost. Filmjölk och musli it is! Hehe. Ska lägga in ett till inlägg om Gotland snart. Annars hörs vi senare. Puss.
 
 
I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0