Self pity is self killing.

Goodmorning! Nja, jag vaknade faktiskt vid 12 och hoppade snabbt in i duschen och fixade mig sedan som man brukar göra på morgonen. När jag gick ut för att träffa Aku var det skitvarmt! Vi gick till coffehouse by george och jag tog en blåbärssmoothie. Vi snackade om allt möjligt och hade det trevligt. Sen när vi skulle gå så regnade det. Jag förstår inte varför vädret ska hålla på och ändras hela tiden. Är det ett tecken på att vi kanske borde börja ta hand om jorden ordentligt? Nu sitter jag iaf här i köket och lyssnar på radio. Ska träffa min mamma vid fem då jag förhoppningsvis ska klippa luggen. Yes, vi kör på drop in och hoppas på det bästa. Tills dess ska ja nog filosofera (stavas det så?) och kolla runt på nätet. Planera lite grejer. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0