Sommarens första riktiga träningspass haha.

Tja! Orkar inte säga sorry för min dåliga bloggning men ja gör det ändå xD Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade vid ett av att jag hade en mardröm, inte kul. Sen låg jag mest i sängen eller satt vid datorn, eller lyssnade på radio tills klockan blev mycket och jag lagade lite random mat som bestod av morötter, paprika och linser haha. Se stack jag faktiskt och tränade. Det var skönt och behövligt. Haha märker nu hur svag jag är i axlarna då jag fick mjölksyra haha. Sen nu på kvällen har jag suttit vid datorn, skypade med Alitzel och chattat lite. Jag är ännu inte trött så jag ska sitta här en stund till. Var btw och klippte luggen igår så nu kan jag se nåt :) Vi hörs senare när jag har nåt mer vettigt att skriva. Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0