Summer is here.

Ni får leva med att jag just nu inte har så mkt tid att blogga, men ska försöka få in lite inlägg då och då. Jobbade min sista dag igår, endast halvdag så det var skönt. Jag, Yogi och Alitzel städade ur snickis haha. Det var mycket skit där inne men nu är det förhoppningsvis lite snyggare! Efter det bjöd gården på hamburgare, mums! Det var gott. Sen vid 6 gick jag, Yogi och Sara och köpte present till Alitzel som fyller år på lördag! Vi ska fira henne imorn, det ska bli mysigt!! :)
 
I måndags så åkte jag, Yogi och Sara till Huvudsta och solade och badade vid några klippor. Det var mysigt och knappt kallt i vattnet. Haha bara liiite i början! Åh vad glad jag är över att sommaren äntligen har kommit! Vi åt även lite och chillade.
 
Idag ska vi åka och bada igen, fast tillk Kallhäll som vi egentligen skulle ha åkt i måndags. Hoppas att vädret håller i sig. Ska bli riktigt kul att få vara ute på stranden hehe. Har saknat sommaren inser jag nu. Synd att den är så kort bara... :( Nej nu ska vi vara glada och njuta! PUSS.
 
Här är två bilder från i måndags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0