Summerfeelings. Always.

Halloj alla läsare! Nu är det fan dags att börja blogga lite mer tycker ni inte? Jag får anstränga mig nu när jag har sommarlov! Det var mysigt på Kallhäll och vi badade och solade och så käkade jag jordgubbar! Fast det började med att vi missade pendeln så vi fick vänta ett tag, men tillslut kom vi fram. Det var fint väder hela tiden även fast solen gick bakom moln ibland. Vattnet var väldigt härligt och inte alls så kallt. Jag och Yogi tog oss en liten simtur till bojorna haha! En rolig dag!
 
Nu sitter jag här och tar det mest lugnt. Försöker njuta av mitt lov! Imorn ska vi fira Alitzel vid fem, så vi ska träffas fyra och köpa lite grejs till grillningen. Åh, hoppas det blir fint väder så vi kan bada! Innan det ska jag eventuellt till picknicken som fältarna ordnar. Det var ett tag sen man träffade dem så det är nog dags nu! Så imorn kommer det bli mycket grillning, käk och att vara ute i solen och hänga med folk! Alltid lika trevligt.
 
Seeeen får jag ju inte glömma bort att videon till Euphoria släpps imorn kl 10. Jag kommer definitivt vara vaken och pirrigt sitta och vänta haha. Är lite förvånad över att den blev klar så snabbt, men jag antar att de körde så enkelt som möjligt, inte massa onödigt i videon, utan bara det viktigaste: lite natur, en härlig känsla och såklart, gräddet på toppen: Loreen. Ser verkligen fram emot att få se resultatet!
 
Nu ska jag hitta på nåt annat, vad vet jag inte riktigt. Antagligen sova snart eftersom jag inte har nåt bättre för mig haha. Är ändå ganska trött, har ju lyckats att inte vända på dygnet vilket är skönt för då kan jag iaf komma upp i tid varje dag! :) Puss och kram.
 
Min outfit idag. Haha stackars mina kompisar som alltid måste ta bild på mig hela tiden haha men ni vet att ni är gulliga som ändå gör det fast ni inte orkar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela&linn

Fin blogg!:) hoppas du har en bra sommar, kram!

2012-07-05 @ 09:50:45
URL: http://queentalhaoui.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0