Vad är det baby?

Halloj! Sorry för sugig uppdatering igen! Ligger just nu och slappar och lyssnar på emotionell musik haha och njuter av livet. Alltså jag känner verkligen hur lite jag gör på dagarna. Har nog aldrig latat mig så här mycket. Var som sagt och "joggade" med Fatima igår. Haha lägg märke till citattecknena. Det gick ju sådär haha. Vi stack iaf hem till henne och chillade till halv sex på morgonen då vi gick och la oss. Vaknade upp lite då och då men fick till slut tillräckligt med sömn för att orka gå upp. Har även spenderat resten av dagen där. Ett tag kom Tirosch dit. Trevligt. Men om vi ska sammanfatta dagarna, kan man göra det med typ ett ord: Willi-videor.
 
Alltså nu har jag kollat igenom alla hans videor, och nu har jag nothing to do :( I need more to survive.. haha nä men det skulle va skönt med fler. Blöö nu börjar mitt jävla tangentbord lagga också..
 
Asså jag orkar inte mer, hur urgullig få man va?
This is to much sweetness for me to handle.
:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0