6 juni.

Godmorgon, och glad nationaldag till er alla! Brukar ni fira att det är Sveriges nationaldag? Nja, jag gör det knappt. Det ända jag firar är väl att två att mina bästa vänner fyller år! Det tycker jag är mycket viktigare än nationaldagen. Haha nä nu ska jag inte vara sån ;) vaknadetyp för en och en halv timme sen men znoozade till tio och fick upp och åt frukost då. Skulle egentligen träna om en timme men jag orkar inte. Jag har hela sommaren på mig att träna, så nu vill jag bara vila! Ikväll ska jag ju till Wilma och jag får se vad jag tar på mig. Vill ha på mig nåt fint men kan inte välja vad. Typ nån klänning eller kjol kanske... har ju knappt fått använda sommarkläderna eftersom det är så kallt och regnigt varje dag :( Hoppas att det vänder snart. Nu är det tomt i huvudet och jag har inget mer att skriva för tillfället. Ska försöka ta mycket bilder ikväll men vi får se hur det blir med det. BAAJ!



hehe visst är den söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0