Betygen är här (delvis).

Hej alla där ute! Är nu hemma efter en dag som har kännts (heter det så?) ganska lång. Hade först matte vid elva och då gick vi igenom nationella provet och fick även tillbaka gamla matte och samhällsprov/uppgifter. Efter det fick vi reda på slutbetyget i matte och samhälle. I matte fick jag E, vilket inte var till en så stor förvåning, och i samhälle fick jag C. Hade gärna velat ha B men aja nu blev det som det blev. Efter det åt jag en kort lunch på tio minuter och hade sedan franska där man endast fick veta sitt betyg. Fick även C där men det visste jag redan. Efter det åt jag vidare för jag hann inte äta så mycket innan.

Sedan letade jag upp min naturlärare och fick betyg av henne också. Fick C där med. Men det var ändå skönt för jag trodde hon skulle ge mig D eftersom jag inte alltid presterade på C-nivå. Sen hade vi engelska och då gjorde vi som var där en utvärdering och fick betyget. Jag fick B! Blev så himla glad. Nu är jag för trött för att vara entusiastisk about it, men då var jag riktigt glad! Ville verkligen ha B och nu fick jag det. Har legat på C ett tag men samtidigt förbättrat mig gradvis. Fick ju A på skrifliga delen på nationella. Och hon hade tydligen visat en för en annan lärare :D! Sen efter att vi hade läst en novell i engelskan hade vi skrivit om den i loggboken, och på den uppgiften hade jag tydligen fått B-A. Så jag är glad att jag fick mitt B. Nästa termin satsar jag på A!

Nu är jag som sagt skittrött och vill bara gå och lägga mig. Men det känns så onödigt när jag kan göra annat. Hämtade btw ut min bok på biblan i skolan som jag hade beställt. Den är väldigt spännande då det är en lite annorlunda biografi. Kan skriva om den här på bloggen sen när jag har läst ut den. Vilket jag tror att jag kommer göra inom två veckor :) Imorn är vi lediga och det ska bli så skönt. Ska träna vid 12, haha om jag lyckas gå upp så tidigt, och sedan vid tre ska jag till Wilma på middag och träffa andra mysiga människor jag inte har träffat på ett tag. Ska bli så nice! Wilma fyller år så det är därför det blir middag haha. Nu ska jag vila ett tag. BYE!




Visst var det ett tag sen jag la upp en webcambild? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0