Bowling och första doppet!

Tja bloggen! Det blir lite glest med inlägg nu men jag jobbar ju och är alltid trött efter det. Och så försöker jag även göra annat än att blogga. Bowlingen igår gick hyffsat bra. Eller jag kom på delad sistaplats med Malin :P Gjorde tyvärr ingen strike, men lyckades med två spärrar. Haha bowling är inte riktigt min grej. Men kul är det! Idag på jobbet så var jag först med och körde maffia ett tag, vilket var kul. Vi satt i tältet som de äntligen har satt upp så då blev det inte så kallt. Det blåste ju så mycket. På eftermiddan vågade jag mig faktiskt i och bada, så nu har jag tagit mitt första (och andra haha) dopp för året. Jag badade faktiskt två gånger idag! Först när man hoppade i fick jag värsta chocken för att det var så kallt så jag höll nästan på och hyperventilerade! Men efter en stund vande (säger man så?) man sig, och då blev det inte så kallt längre. Sen fick jag även ropa upp namnen idag på vägen hem haha! Och sen i bussen fanns det inte tillräckligt med sittplatser så jag fick sitta i gången :( Men jag klarade mig. Nu är jag trött och ska vila ett tag. BYE!









Fina frisyren Malin gjorde ^^



På väg hem i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0