Helgen hos Jenny.

Har ju skrivit lite om helgen men kan skriva det jag inte berättat. Vi hade en trevlig helg trots att det regnade och vi knappt var ute och att helgen gick fort. Vi badade faktiskt en dag (förutom Yogi som har sina utslag :() och det var inte så kallt som jag trodde. Vi badade förstås i en uppvärmd pool annars hade det nog inte varit så mysigt. Vi spenderade även dagarna med att titta på filmer och käka godis och annat gott. Vi kollade först på... en film jag inte kommer ihåg var det var... jo juste! Valentine's day hehe. Och sedan i lördags kollade vi på Easy A och Bridesmades. Vi skulle sett på Bröllopsduellen men vi råkade ta fel fast det gjorde inte så mycket för vi garvade ändå :) En gång åt vi en god måltid ute i lilla tälthuset eller vad man nu kallar det haha. Då satt vi och friterade köttet direkt på bordet haha. Det var skitcoolt! Vi hade som sagt en trevlig helg, men alla var nog lite trötta när vi begav oss hemåt.



Jag träffade på en jättesöt katt innan jag mötte upp de andra. Haha ser den inte ut som katten i Alice i underlandet? Ögonen alltså?



Jag och Sara på tunnelbanan :)



Blommorna vi köpte till Jenny innan vi åkte, och pizzan som vi åt :)



Fondue :)



Mums.



Jennys söta katt Myran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0