Jobbet.

Vad har jag mer gjort? Ja, har ju mest varit på jobbet där vädret har varit upp och ner. En dag regnade det så mycket att vi fick stå inne i tältet nästan hela dagen. Där inne lekte vi lekar vilket faktiskt var ganska kul trots att mina fötter var blöta hela dagen och värkte som fan dagen efter. Det var lerigt men kul. Vi lekte bl.a. blindbock och så körde vi en samarbetsövning där man skulle bära varandra. Gud vad jag skrattade haha!
 
Sen i torsdags blev det varmare och då hade jag och några andra planerat en aktivitetsdag som vi höll i. Så den dagen var jag inte med på några aktiviteter utan höll bara i dem. Haha just den dagen hade de en rolig morgonlek som jag tyvärr missade pga att vi skulle planera :( Men det gjorde inte så mycket.
 
Igår var det riktigt varmt och faktiskt en ganska rolig dag. (Även fast jag har varit förkyld nästan hela veckan) Satt mest på bryggan och vaktade barnen, brände mig i hårbotten igen, och sen så fick jag lära mig att sätta mask på kroken haha. Så jag hjälpte  Ermias med fisket en stund. Sen så innan mellis så fiskade jag också och jag fick napp typ två gånger men fisken rymde haha. Till mellis fick vi glass och maränger och på bussen fick vi bullar! :) Vi hjälpte sedan till att bära in allt och sen var vi klara!
 
Har även shoppat lite med min mamma och ätit japansk mat! Mums det var gott! Idag ska jag träffa min "storasyster" och vi ska fika. Annars har jag inte så mycket planerat denna helg. Tänkte mest vila ut mig lite. Hoppas att ni har haft en bra början på erat lov. Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0