Låångt inlägg. Update!

Hej alla fina! Sorry för min usla bloggning! Men nu har jag äntligen fixat det som krånglade på datorn (tror det var virus haha). Vad har jag då gjort de senaste dagarna? Jo, i torsdags så började dagkollot och det gick väldigt bra för att vara första dagen. I fredags var det också dagkollo och under de dagarna har vi gjort väldigt mycket. Barnen har badat (och några ledare men inte jag), vi vaktade de som gjorde simtest, vi har spelat volleyboll, kört massor med rundor av maffia haha! Barnen älskar verkligen det! Och de älskar att rösta ut en också! Sen har vi gjort massa annat men det är svårt att komma ihåg allt. Fast en grej jag kommer ihåg var låghöjdsbanan, vilket är en samarbetsbana som man ska ta sig igenom utan att nudda marken. Haha jag ramlade flera gånger såklart x)

Sen i fredags kväll var jag på middag hos Helena med de andra. Det var en väldigt mysig och rolig kväll! Vi åt först pastasallad och skrattade och snackade. Efter det plockade vi fram band hero och körde det en stund. Det gick faktiskt väldigt bra! Sedan åt vi efterätt som bestod av äppelpaj, kladdkaka med grädde, glass och fruktsallad. Så underbart gott var det! När vi hade ätit klart kollade vi på några klipp från lilla bloggen och då blev det mer skratt! Efter det körde vi två rundor av buzz, haha vilket gick sådär för mig och Annika :)

I lördags skulle jag och de andra ha grillat men eftersom det regnade drog vi hem till Jennys mammas lägenhet i Medborgarplatsen. Innan vi kom dit köpte vi med oss godsaker så som glass med kola och vit chokladsås, chips, läsk och pizza! När vi ätit upp pizzan kollade vi först på en film som heter "Teeth". Hahah herregud den var ganska sjuk så vi spenderade filmen genom att pendla mellan att garva och att gömma sig och skrika av äckelhet (kan man säga så xD?) Efter det kollade vi på "The Proposal".

Igår var jag på bio med min "storasyster" och vi såg Prometheus! Den var riktigt bra men lite äckel-spännande ibland. Haha det blev ju inte bättre av att den var i 3D. Det ledde ju bara till att man fick se alla detaljer ännu bättre... Men den var väldigt bra! Värd att se! :) Idag på jobbet var det ganska lugnt. Vi körde lite maffia, satt på bryggan och som vanligt var det morgonlek. Då skulle vi bl.a. köra skepp, hav och land. Och såklart är jag kvar till fjärde platsen och får springa halsen av mig haha. Det var iaf en trevlig dag. Vid åtta ikväll ska jag träffa Helena, Malin och Amanda och så ska vi bowla i Åkeshov. Det ska bli kul, och förhoppningsvis får jag en revansch och slipper komma sist den här gången! BYE!









Från middagen hos Helena.









Från i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0