Mysig dag!

Godkväll/natt bloggishen! Är väääldigt trött och typ död nu, vill helst sova men tänkte att jag kan väl blogga lite ändå. Denna dag har varit lång. Den började med att jag försov mig lite så jag missade typ frukosten. Men jag överlevde ändå. Idag på jobbet så lekte vi först morgonlek som vanligt och sen så fick barnen köra typ skattjakt i vattnet. De skulle leta efter "silvermynt" som var ihoprullade foliebollar haha. Efter det så ville alla, verkligen alla paddla. Så det gjorde vi förstås. Jag och Alitzel paddlade med två barn. Det gick bra fast jag klämde mig så nu har jag en liten blåsa med blod på insidan :( Men det var väldigt mysigt att paddla, fast jag fick värsta mjölksyran i min vänsterarm. Den är väl visst inte så tränad haha. Efter lunch så åt vi glass och satt på bryggan och badade lite. Så det var en ganska chill dag på jobbet. När vi kommit tillbaka till Kista hade vi ett litet möte där de snackade om viktiga saker och försökte påminna oss om lite saker som är viktiga att tänka på när vi jobbar. Så som att inte röka framför barnen etc.

Nu på kvällen har jag hängt i rålis med massa folk. Det var riktigt nice! Mötte först upp Sara och Yogi och så åkte vi till fridhemsplan och träffade Jenny. Därefter gick vi till parken och mötte sedan Rebecka och hennes vän Henny. Vi träffade sedan några andra och satt på gräset en stund. Lite senare flyttade vi oss och så kom fler personer och det blev riktigt kul efter ett tag när man snackade mer med varandra. Vi körde sedan fotboll, vilket var kul, och hade det allmänt trevligt. Haha fast bajamajorna var inte så trevliga... men vi överlevde. Nu är jag hemma och ska sova så fort jag har skrivit klart. Är så dööd och så ska jag ha morgonlek imorn.. men det går bra. Det är bara att komma över det. BYE!



Jag idag haha.



Jag och Sara :)



Moi :)

GODNATT ALLA LÄSARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0