Övernattning i Jennys lägenhet.

Förlåt ännu en gång för min urusla bloggning. Men har bara varit så trött och småsjuk de senaste dagarna så jag har bara inte orkat blogga, utan hellre velat sova. Men nu har jag äntligen typ jobbat klart (förutom en halv dag på tisdag då vi ska vara på gården). Så nu borde jag få mer tid till bloggen. Nu tänkte jag iaf berätta vad jag har gjort, iaf det jag kommer ihåg haha. Kom på att jag inte har skrivit om när jag och de andra skulle göra nåt med Jenny i lördags. Vi bestämde oss iaf för att köpa mat och massa gott och titta på film i Jennys lägenhet. Alltid lika trevligt! Så jag, Sara och Yogi mötte upp Jenny och så gick vi och handlade på ICA. Vi köpte köttbullar som vi sedan lagade med Jennys makaroner. Det blev gott! Sen åt vi även chips tror jag och godis och lite annat gott. Vi skulle sedan kolla på film och då fick alla välja en film var. Vi såg först på Black Swan, Dead Silence och 27 dresses. Vi kollade inte på den film jag valde så haha nästa gång bestämmer jag att jag får bestämma film först!! xD
 
Efter att vi hade kollat klart på filmerna var klockan typ två. Då bestämde vi oss för att gå på en promenad haha. vi gick till donken och köpte pommes och cheeseburgare etc, fast vi var proppmätta haha! Sen gick jvi runt och flummade lite innan vi gick tillbaka till lägenheten. Sen skulle vi sova där och vi lyckades veckl ut bäddsängen. Jag sov överst i våningssängen haha. Innan vi somnade snacka vi om roliga saker haha! Det var iaf en lyckad kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0