Regn.

Hej mina vänner! Har just kommit hem efter en kort shoppingtur i kista. Fick med mig en snygg baddräkt (har inte använt det på åratal om vi bortser från spa), en söt kjol och ett par mjuka shorts hem. Kan inte fatta att det kan vara skitvarmt en helg, och sen nästa så regnar det som om det inte fanns nåt annat. Och vi som ska till Jenny ikväll :/ hoppas vi kan bada nån dag iaf..

Idag hade jag egentligen bara en lektion, vi började samhällen en halvtimme tidigare, alltså halv tio för att hinna med resten av redovisningarna. Efter det fick vi reda på resultatet på matte nationella. Haha jag fick E tack o lov! Ett tag var jag lite rädd för att jag inte skulle klara det men det gjorde jag haha. På franskan lämnade vi endast tillbaka cdn och så fick vi gå. Nu måste jag packa och förbereda det sista innan jag ska möta upp de andra, om tre timmar hehe. Bye.


Kommentarer
Postat av: william

tråkigt emd regn;O



Och säg gärna vad du tycker om mina skisser som jag har ritat inför min nästa Fotosession:)

2012-06-01 @ 15:08:22
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0