RIX FM! (lite sent jag vet)

Inser nu när jag bläddrar igenom bloggen att jag totalglömt att blogga om Rix Fm :O hahaha fattar inte att jag kunde glömma det. Träffade iaf Wilma och så åkte vi in till Kungsan där vi mötte Robin och hans vänner. Vi åt lite på donken och sedan gick vi och ställde oss där resten av gänget stod, vilket var nästan längst fram vid scenen! :D Efter att vi stått där ett tag så började konserten. Det var riktigt bra och jag var verkligen nöjd med kvällen. Den enda som var lite synd var att Loreen endast sjöng en låt, medan alla andra sjöng tre :( Men bättre en låt än ingen låt. Jag låter bilderna säga sitt.
 
 
 Agnes :)
 
 
Dead by April.
 
 
Erik Hassle.
 
 
Moa Lignell.
 
 
Sons of Midnight.
 
 
Lite fotbollsgrejs.
 
 
James Morrison.
 
 
Danny.
 
 
Loreen <3
 
 
Jag och Robin <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0