Skolavslutning och Nicki Minaj <3

Godmorgon alla där ute! Sorry för lite dålig uppdatering men jag orkade inte lägga in resten av de bilder jag behövde för att blogga och så hann jag inte med alla inlägg jag ville. Igår hade jag i alla fall skolavslutning! Så nu har jag sommarlov! Skönt! Började halv tolv och då var det avslutning i ljushallen med alla studenter. Folk fick stipendium och så sjöngs det en del. Efter det gick vi till klassrummet och åt glass med jordgubbar, och fick sedan våra betyg och fick gå hem. Jag är väl hyffsat nöjd med mina betyg, vill helst inte tänka på det nu när det är sommarlov. Jag tar väl igen nästa termin.

Efter avslutningen åkte jag hem och bytte om och mötte sedan Nina och Noor och begav oss till Globen, Annexet för att se Nicki Minaj! :D När vi kom dit var det redan kö så vi ställde oss där. Köpte en t-shirt i kön och sedan efter en inte så lång stund kom vi in. Det var ganska mycket folk längst fram men längre bak så var det inte så mycket folk. Vi tog en plats hyffsat långt fram och stod där och väntade. Först var det ett "förband", eller det var en rappare och hans vänner som rappade. Det var väl bra men lite tråkigt. Tillslut var det dags för Nicki, och då var arenan inte ens fylld xP När hon sedan kom var det nice! I början var det lite trögt men i slutet när hon körde de bästa låtarna dansade vi och hade riktigt kul! Det var inte ett dugg trångt där vi stod, så det var skönt! :) Efter konserten åkte vi hem till mig en stund och chillade. Det var en riktigt bra kväll och Nicki ägde! Verkligen värt det!

Idag så skulle jag Nina och Noor på bio men Nina mådde inte så bra så hon skippar det idag. Men jag och Noor tänkte ändå gå så vi ska se Snow White and the huntsman ikväll. Vi tänkte också äta nåt gott ute innan. Det är väl vad jag ska göra idag. Imorn är det rix fm och dit ska jag med Nina. Vi tänkte även gå med Wilma, Robin och två andra. Vi får se hur vi gör med att möta upp alla haha. Vi har inte bestämt nån speciell tid än.. Aja det löser sig nog.















Det var riktigt coolt när de släppte ner duken och showen började haha.









Jag imorse x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0