Snodde listan från Yogi <3 hehe.

10 FAVORITER
Färg: Röd
Mat: Gillar det mesta, men asiatisk mat är riktigt gott.
Band: Svårt, antingen The Script, Coldplay eller Lifehouse
Film: Hur ska jag kunna välja en? Men senaste var väl The Avengers
Bok: Det här är allt av Aidan Chambers
Sport: Dans
Årstid: Höst
Veckodag: Fredag
Glassmak: Blåbär kanske, eller polka. (om det är kulglass)

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Trött
Smak: Ingenting
Kläder: Trosor och t-shirt
Bakgrund: På datorn, en snygg än ;)
Nagellack: Spy-och-limegrönt
Tid: 23.33
Omgivning: Mitt rum.
Irritationsobjekt: Mina ögon som svider och att det inte är sommarlov än, och att min dator är seg.

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: Nja jag vet inte
Brutit mot lagen: Ja tekniskt sett har jag väl det, men inget allvarligt så länge ingen vet om det haha.
Blivit arresterad:
Badat naken: Inte ute i nån sjö eller nåt sånt, nej.
Varit med på TV: Haha aa, har faktiskt synts i disneychannel, Eric Saades musikvideo och även i ett inslag på Aktuellt :)
Kysst någon du inte känner: Nej

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Kan inte säga endast tre personer, och sen vet jag faktiskt inte om jag kan/vill berätta allt för någon. (missförstå mig inte där)
Du tycker om: Tre personer? Haha orättvist att bara välja tre.
Du inte gillar: Finns säkert några men orkar inte fokusera på dem.

2 VAL

Kaffe eller te: Te såklart! Kommer aldrig dricka kaffe.
Vår eller höst: Höst tror jag, för det är så mysigt. Trots att jag fyller år på våren så är vädret så instabilt då

1 ÖNSKAN:
It's a secret people. Och om jag skriver ner den kan den inte gå i uppfyllelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0