Stadsvandring och konsert.

Igår var hela klassen på stadsvandring. Vi träffades i skolan vid halv tio och fixade mackor och annat gott till matsäck. Sedan åkte vi till Hornstull och började vandringen där. Vi gick runt i några timmar och sedan var det slut haha. På kvällen skulle vi egentligen repa men Alitzels skola hade konsert så vi hängde med. Innan vi åkte dit var vi en snabbis på Kfum och snackade om att vi ville börja repa på Black Sheep. Haha stackars Ermias han blev lite ledsen. Konserten var i alla fall väldigt bra. Alla hade många talanger och det var kul att se. Efter det gick vi till Åhléns och Yogi köpte strumpbyxor till avslutningen idag. När vi var tillbaka i Kista gick jag på Max och köpte orginalmål. Haha men jag sa lite fel jag råkade säga att jag ville ha med cheeseburgare. Så jag fick betala för en extra cheeseburgare haha! Så mycket äter jag faktiskt inte.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0