We found love in a hopeless place.

Borde egentligen sova, men känner inte riktigt för det. Har suttit och läst igenom gamla blogginlägg. Haha jag tycker alltid att jag var så rolig då, mycket roligare än nu. Känns bara som om mitt liv var roligare då.. Det är väl jag som nojar nu bara. Jag vet inte, men det känns som om jag bara är på dåligt humör nu för tiden. Vet inte varför och det stör mig. Om jag nu måste vara på dåligt humör vill jag åtminstone veta och förstå varför. Aja, jag hoppas att det går över. Imorn börjar jag vid 11 så det är skönt att få lite sovmorgon. Men jag måste ändå upp vid åtta för vid nio kommer min mammas kompis hit och ska vara här i några dagar. Nu känner jag att jag borde sova så att jag orkar upp imorn. Känner mig på lite bättre humör nu, vi får hoppas att det håller i sig. Ska äta min choklad haha och sen sova. Kram.



Haha så jag när jag var yngre xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0