Wilmas födelsedagsfirande!

Wilmas födelsedagsfirande var väldigt roligt och mysigt. Vi åt först räkchips, haha eller jag åt nästan alla, medan vi väntade på att resten skulle komma. När alla hade kommit snackade vi, lyssnade på musik i högtalarna. Haha jag visade lite musikvideor bl.a. med Robyn och även Nicki Minaj. Alla var nog lite chockade efter Nickis videor haha. Till middag åt vi kinesisk mat som Wilmas mamma hade lagat. Det var väldigt gott. Medan vi åt kom vi på en väldigt rolig lek som vi kunde köra samtidigt. Den gick ut på att alla fick killnamn istället för våra egna namn. Sen skulle alla säga killnamnen när vi pratade som vanligt och den om sa fel eller reagerade på sitt tjejnamn förlorade. Haha det var väldigt kul. Efter det dansade vi lite, haha jag och Tina körde Loreendansen. Det gick bra... säger vi haha. Sen åt vi tårta som Wilmas syrra gjort. Den var så himla god så vi åt upp hela! Efter ett tag gick de flesta för det började bli sent, och tillslut var det bara jag, Nina, Sofia och Wilma kvar. Vi snackade lite och sedan runt ett så begav vi oss hemåt. En riktigt lyckad kväll! :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0