Work, work.

Halloj! Nu ska jag faktiskt försöka blogga mer ordentligt! Har bara varrit så trött efter jobbet haha. Dålig ursäkt jag vet ;) Men jag kan börja med att berätta lite om vad vi har gjort. Första dagen så jobbade vi faktiskt ganska hårt. Jag och Yogi städade hela köket vilket tog lite tid. När vi var klara med det så chillade vi lite och så fick jag testa på att måla med grafitti haha. That's the way we rule i förorten! Först la jag mig ner på marken och så ritade Arman konturerna med en krita, och efter fick jag testa att spraya. Haha det gick sådär så Arman fick göra det mesta.

Igår hade vi en nice dag. Vi gjorde inte så mycket, som sagt så pysslade jag, bakade kladdkaka, åt kyckling och diskade lite. Sen var vi även ute lite och lekte och testade skateboard. Haha jag älskar verkligen mitt jobb. Jag menar, hur ofta får man betalt för att åka skateboard och baka kladdkaka?! Sen gjorde vi även lite småsaker men det var enkelt.

Idag åkte vi ut till Kärsön och skulle sätta upp tältet. Men vi fick lite problem med det så vi struntade i det och lekte lite lekar istället. Haha det var kul! Sen gick vi runt lite och killarna testade en dal av höghöjdsbanan. Annars så satt vi mest i gräset och vilade, och åt lunch på bryggan. Efter det åkte vi tillbaka till gården där jag spelade lite basket med en tjej innan jag städade ur en frys. Nu på kvällen kom jag på att vi hade möte om festivalen så jag begav mig dit. Men det blev mest att vi snackade med Harnet om massa annat istället. Sen var jag så trött så jag knappt orkade gå hem haha.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Är ganska trött så jag tror att jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll så att jag orkar med morgondagen. Då kommer vi vara ute på ön hela dagen. Det kommer nog bli lite tröttsamt. Men ändå kul. Bye så länge!



Första dagen på jobbet. Jag var så trött över att behöva gå upp så tidigt haha.



Städning av ugnen haha!



Min siluett, tagged for life haha.



Kladdkakebakning.



Mums!



Dagens lunch!



Vattnet :)



Ska bli ett tält haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0