Back from Paris.

Är nu hemma från en underbar vecka i Paris! Eller jag kom igår men jag har blivit lite sjuk så jag orkade inte blogga då, ville bara vila. Veckan har iaf varit jätterolig! Vi har gjort så himla mycket att jag säkert har glömt bort vissa saker haha. Vi har tittat på många monument, shoppat, gjort roliga saker med fransmännen osv. Har tagit massa bilder som jag ska lägga upp, plus att de andra också har tagit bilder som jag förhoppningsvis får snart. Ska berätta lite mer ingående om vad vi gjorde men just nu orkar jag inte tyvärr haha. Men jag kan lägga upp lite bilder iaf :) Idag ska jag först vila, duscha och sedan träffa Robin och gå på Earth Hour, Loreen ska uppträda! :D Om hon nu inte ställer in, hörde att hon har varit sjuk denna vecka... men vi får se hur det blir.



På väg upp i planet.









Utsikt från Grand Arch



La Défense

Fler bilder kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0