Bonjour mes amis.

Åh hej kära bloggläsare! Är nu hemma själv för första gången sen i måndags. Hämtade min franskelev som jag sa och det har gått väldigt bra! I tisdags fikade jag och hon och några andra på ett café i stan. I onsdags var vi och massa andra hos en kille och tittade på fotboll! Igår var hon med när vi repade! Idag hade jag bara en lektion så jag lämnade av henne i skolan, sen gick jag, Karin och Melina hem till Melina och tittade på vänner ioch sov en stund. Hade sedan franska, lunch, äppelpaj till efterrätt, och sedan åkte jag till Kista och shoppade! Är nöjd med mina köp! Kändes som om det var ett tag sedan jag handlade.

Kommer skriva mer noggrant vad vi har gjort sen nät hon har åkt hem (söndag kväll). Nu ska jag vila ett tag, kanske äta och sedan åka in till stan och möta upp henne och de andra. Vi ska typ äta och gå på bio eller nåt. Det går inte så bra med planeringen. Men det löser väl sig.

Igår hade vi värsta jobbiga idrotten, kul med jobbigt. Berättar sen. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0