euphoria........ eargasm hiehiehie <3

Heej mina kära vänner! Vet att jag inte har bloggat nåt idag men först så var jag och Marilou trötta efter festen igår, som tyvärr slutade för tidigt eftersom vi var för högljudda haha! Sen skulle hon packa och så skulle vi skjutsa henne till flygplatsen. Sen har jag inte gjort så mycket, suttit vid datorn och precis för en stund sedan kollade jag på reprisen av Melodifestivalen. Missade ju den igår men fick ändå höra på festen att Loreen vunnit!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH det gjorde min kväll mycket bättre hehehe :D hon var ju gudomligt bra det har jag ju sagt hela tiden! Nej gud jag finner inga fler ord... hehehe. Bäst är hon i alla fall! Nu tänkte jag sova, klockan är ju ändå halv två... men jag är ledig imorn hahaha så jag är glad! Ska träna och plugga till mitt franskaprov :)

Den här veckan har varit enormt rolig! Så himla konstigt det känns att inte ha franska människor runt sig :/ men tack och lov ses vi igen om två veckor då vi åker till PARIIIIS! Åh fy fan vad kul det ska bli! Jag ska shoppa och vi ska ha det hur trevligt som helst! Berättar mer om denna vecka imorn eller något, nu ska jag sova typ. PUSS.



Jag och Marilou <3















*gregel gånger tusen hehe, jag bildade all vatten på jorden... nuff said..* Så här ser jag ut nu.
jaa... orkar inte lägga upp bild men ni vet de där forever alone snubbarna, derp derp haha, de som är ledsna... och dreglar... dem är jag nu hehe. too much information maybe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0