I want to wake up with you next to me.

Godkväll bloggen! Har inte riktigt kännt för att blogga men jag ska försöka göra det ändå. Igår gick jag ut på en promenad och skulle köpa glass, då stötte jag på Nathalie som jag inte träffat sen innan jul. Vi snackade lite, det var trevligt. Köpte mig en glass, magnum mandel mmmm.... och gick och satte mig och lyssnade på musik ute i det fina vårvädret. På kvällen var jag och tränade men det var inte så där jättekul för det var en annan ledare och jag föredrar de andra. Haha lite elakt kanske...

Denna dag har varit ganska chill. Hade först naturkunskap och sedan världens längsta håltimme/lunch. Janne har ju ej kommit tillbaka från Uganda (han kommer typ till skolan imorn tror jag..) så vi hade ingen matte. Så jag passade på att göra engelskan på rasten innan vi skulle ha lektionen (sista på dagen). Vi håller på att skriva texter om facebook. Det går väl hyffsat. På franskan gjorde vi typ inget. Har prov på torsdag och fredag och det var meningen att jag skulle plugga men jag fastnade såklart istället framför datorn och har nu hela kvällen knarkar Loreens tre låtar om och om igen. Och även kollat på massor av klipp, men hittar inga fler :(

Känner mig en aning trött men ändå inte. Fast i och för sig är ju klockan bara tio så det kan ju vara därför jag ockå känner mig lite pigg. Ska nog snart sova men vill inte det än. Imorn ska jag på Fotografiska och efter det ska jag försöka hinna till Lilla Stugan på temakväll, men vi får se om jag hinner. KRAM!



Ett stort grattis till Helena som fyller år idag! :D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0