Nice day!

Godkväll kära läsare! Har som sagt mycket att göra i skolan så har därför inte hunnit blogga. Igår hade vi randigt så vår grupp i svenskan stack ut och skulle intervjua en förskolelärare. Det blev även många andra roliga och fina bilder som jag LOVAR att jag lägger upp så fort jag har fått dem av Alex. Efter intervjun, som för övrigt gick bra, åkte vi hem till Alex och intervjuade hans lillebror David. Vi kollade även igenom det vi hade filmat. Haha det var kul! Sedan skulle de andra gå men jag hade inte bråttom så jag stannade ett tag till. Vi gick en promenad och sen åt vi middag! Mycket trevligt! På kvällen stack jag och repade med bandet och det gick faktiskt väldigt bra hehe. Tur det!

Idag har vi fortsatt med intervjuerna så vi fick ledigt från två lektioner. Vi åkte då till ett dagis och intervjuade några barn. Åh de var så söta men lite blyga! Men det gick bra iaf. Efter skolan väntade jag och Helena på Emilia, och när hon hade kommit snackade vi lite och tog bilder. Sedan kom Malin och Annika och vi åkte till Vällingby där vi mötte upp fler. Jag köpte en subway hehe! Mums så gott. Efter att alla hade ätit så blev det biotajm! Vi såg The Hungergames och den var så jävla bra! Verkligen att rekomendera!! En väldigt lyckad dag kan man säga. Och än är den inte slut, i natt bär det av mot Skavsta och sedan till Paris! Shit alltså, det går bra nu haha. Nej men jag kan fortfarande inte förstå att jag kommer vara i Paris imorn vid den här tiden :O Men det ska bli riktigt kul! Nu ska jag packa hahahaha! PUSS vi hörs om en vecka!



En till bild från naturkunskapen :)



Glass! Och jag vet inte var jag kollar haha.



:D



You drive me crazy ;)



Jag och Amanda :)



Sunshine!



Jag och Helena :)



Jag och trädet haha!





Subway <3



Bild från Emilias blogg :)
emilialindstroms.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0