oh happy day... kind of...

Godmorgon! Ja, klockan är halv ett och jag är hemma. Är ju ledig hehe. Det var så skönt att få sova ut, drömde massor, Loreen var med i drömmen, så söt hon var.. Haha för mcket Melodifestival. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, känner mig rastlös så ska nog gå ut för det är tråkigt här hemma. Ska träna vid halv sex men det är lång tid kvar tills dess. Tänkte kanske bara gå ut, köpa en glass och sätta mig i solen och läsa eller lyssna på musik eller nåt. Hoppas bara det inte blir kallt när jag går ut haha. Skulle vara så typiskt.

Nej nu blev det här tråkigt också men jag bloggar väl senare eller nåt. Är fööör uttråkad. Önskar min jävla itunes kunde fungera så att jag kunde lägga in fler nya låtar till min mobil. GAAH hata teknologi! HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0