Spring is almost here! YEY!

Hej alla fina! Det här blir nog det första riktiga inlägget på ett tag. Har varit sjuk och hema från skolan både igår och i måndags. Därav missade jag två prov igår... men det går nog bra ändå. Engelska var liksom nästan som ett litet test inför nationella. Men det kan ju vara bra att göra det ändå, trots att jag då inte kommer få något betyg på det.. aja, det är så typiskt att jag alltid ska vara sjuk när jag inte borde vara sjuk. Var iaf i skolan idag, jag orkade stå ut hela dagen, och vi slutade fyra! Det har varit en hyffsat rolig dag, men är inte helt frisk så därför blev dagen inte jättebra.

Vi har så mycket nu i skolan så man nästan vill må illa. Har värsta svenskagrejen vi måste jobba med imorn och på fredag. Sen ska vi nu börja läsa på en till roman i engelskan, och börja planera svenska nationellatalet... efter påsklovet är det dags, då börjar skolhelvetet! Men det är väl bara att ta en dag i taget och planera så gott det går. Och på natten till lördag åker jag ju till Paris så den veckan blir lite som semester! Ska bli kul men jag har inte riktigt insett att jag ska åka redan om två dar haha! Jag lovar att jag ska ta massa bilder och lägga ut på bloggen sen när jag kommer hem. Kommer antagligen inte blogga under hela nästa vecka om jag inte fixar tidsinställda inlägg.. men vi får se om jag orkar och hinner det.

Nu ska jag vila en stund och försöka få någonting gjort. Kanske ta en promenad i det fina vårvädret? KRAM!



Jag lyckades ta mig igenom labben på naturkunskapen idag haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0