again and again.

Hej bloggen! Sorry för en urdålig uppdatering. Men har bara inte orkat lägga in bilderna från mobilen och jag ville heller inte blogga utan bilderna. Så det får bli inlägg nu. Trots att mitt jävla tangentbord fuckar upp sig så ska jag skriva ändå. (Hatar den här datorn så jävla mycket så jag skulle kunna döda den!) Tänkte iaf berätta om när vi var hos Yogi i lördags. Jag mötte upp Jenny och sedan kom Sara så vi gick till Yogi och utanför mötte vi Hanna. Carro var redan där med Yogi och Amanda. Under kvällen åt vi god mat (kyckling, pommes o tzatsiki), mums, och snacka och garvade. Vi kollade även på The Ugly Truth, en klassiker haha.

Igår var jag bara hemma och latade mig hela dagen så som jag typ alltid gör på söndagar. Orkar seriöst inte göra nåt annat, är så himla trött. Idag har jag varit hemma från skolan, mådde inte så bra imorse. Men ska gå imorn, då har vi orienteringsdag. Tråkigt som fan men man slipper iaf lektioner. Sen har vi typ naturkunskapsprov/läxförhör på onsdag men jag fattar inte på vad. Aja det får bli som det blir. Jag har btw kollat klart på de säsonger av vänner som jag har, måste skaffa mig resten! De ska alltid sluta när det är som mest spännande så att man måste kolla vidare.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0