Det var som skitan.

Gooodkväll! Denna dag var inte så farlig som jag trodde att den skulle bli. Engelskan gick hyffsat bra och matten gick fort. Hade ingen franska som tur va hehe, så hade lite håltimme och då var vi ute på fotbollsplanen och låg och vilade hehe. På samhällen jobbade vi med vårt arbete. Sedan hade vi orientering på idrotten och det var inte så hemskt som jag hade förväntat mig. Vi kunde ta det lugnt och så var det fint väder. Haha och det bästa var när jag och Helena stötte på Josef, Daniel och Max och så skulle vi "byta" kontoller. Haha de hade hittat en vi inte hade hittat och tvärtom. Så vi försökte ta barr och göra hål haha! Vi lyckades tillslut. Sen när vi var nästan framme vid skolan så insåg jag att jaag hade tappat kartan ur plastmappen haha. Smart man är ;)

På repet ikväll gick det väldigt bra, vi hade lite bandmöte och är nu överrens om att vi ska börja repa på Black Sheep! :D Vi har även en tjej som typ ska testspela som basist i vårt band och se om vi vill ta in henne eller inte. Vi började även skriva på en egen låt idag och det gick faktiskt väldigt bra! Imorn är jag ledig wooho så jag får lite sovmorgon. Sen vid elva ska jag träffa några från klassen (orkar inte skriva alla namnen hehe), och imorn kväll ska jag förhoppningsvis på LMFAO. Det var väl allt för mig. PUSS.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0