en lista, det var ett tag sedan.

(lista snodd från Yogis blogg)

HAR DU...?
 
Folköl i kylen: Haha nej!
 
Något husdjur: Yes, en kisse.
Någon favoriträtt: Älskar mat i allmänhet men kanske.... kinamat!
Någon flick/pojkvän: Nej inte än
Puder på dig: Nej inte just nu
Några framtidsplaner: Bli framgångsrik och leva ett lyckligt liv
Någon sjukdom: Nä det hoppas jag verkligen inte haha
Gymkort: Yes men jag gillar inte gym så går på pass istället. Det är friskis som gäller.
Några kärleksproblem: Nja, inte riktigt skulle jag väl säga
En homosexuell kompis: Yes!
Duschat idag: Nä hähä
Någon kompis som snarkar: Jag tror de flesta har snarkat nån gång men jag vet inte
Någon vän som spelar i ett band: Ja, jag själv oxh mina vänner
Några mvg:n: Fick några när jag gick ut nian men nu har vi A-E men jag har inga A:n ahha.
Någon som förstår dig: Oftast inte, men det kan vara för att jag är så komplicerad
Tuff kompis som kan försvara dig: Ja det tror jag haha
Något beroende: Nä tror inte det, chipsberoendet är borta haha
Fikat idag: Nepp
Nagellack: Ja just nu har jag det på mig, men det ska alltid ramla av hela tiden hehe.
Någon vän som bor i ett annat land: Ja i Frankrike.


 
VEM…?
Avskyr du: Elaka människor som inte respekterar någon annan än sig själv
Hånar du: De som hånar mig
Delar du mest minnen med: Mamma kanske, eller med mina vänner
Längtar du mest efter: Jag vet inte riktigt, har fått träffa de jag längtat efter men det finns säkert andra
Stör du dig på: Vet inte, olika ibland
Gosar du med: Min katt, haha
Lagar mat: Mamma, och jag ibland när jag orkar
Diskar: Inte jag i alla fall! Mamma sköter det haha
Tror att den är någon: De som tror att de är något


 
VILKEN…?
Tidning läser du: Läser inte så mycket just nu men Solo eller typ.. ja det var väl den jag orkar läsa igenom
Buss åker du oftast: 179 mot vällingby och tillbaka, och ibland 178 och några andra när jag ska till Carro :)
Frisyr har du: Ganska långt hår som är utsläppt och inget mer haha
Dag fyller du år: 5 mars, (ett tag kvar till 18)
Årstid föredrar du: Gillar alla på deras sätt om de inte varar för länge


VAD…?
Gör du nu: Sitter i sängen, svarar på listan och är trött
Gör dig till en bra människa: När jag tänker på alla människor som människor och respekterar folk precis som de är
Gör dig till en dålig människa: När jag ibland inte tänker på vad jag säger när jag blir arg, vilket kan komma ut över andra på ett dåligt sätt
Vill du arbeta med: Musik, media eller med såna där viktiga saker som greenpeace eller unicef
Är roligast just nu: Värmen och våren och få vara med mina vänner
Har du på dig nu: Linne och trosor hehe
Har du för smink idag: Gårdagens halvborttagna haha.
Äger du för skor: Lite olika
Har du för storlek i skor: 39 har jag alltid trott, men jag vet inte haha
Läser du för bok: One flew over the cuckoo's nest
Ska du göra nu: Snart ta mig upp ur sängen och klä på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0