hey I heard you were a wild one.

Halloj! Haha snubbarna igår var de jag kände och efter några minuter märkte de att det var jag, så då fick jag sällskap av dem en stund. Sedan kom även deras kompis och jag lyssnade på deras roliga snack, drack cider, garvade osv. När de sedan hade gått ringde Wilma och ville hålla mig sällskap. När hon kommit sa hon att hon hade sett Jenny på vägen så då ringde vi henne som kom med Alitzel. Sedan var Yogi även där, så det blev som en liten samlingsplats den där kullen haha. Vi stack sedan hem till Alitzel och åt tacos och snackade, garvade, det gamla vanliga. Sara kom även efter en stund. Efter maten förklarade Yogi sin idé om sommaren, och den var inte så dålig inte hehe. Vi ska typ hyra en stuga någonstans. Jag berättar mer om det senare.

Idag var jag så jävla trött när jag vaknade. Det går inte att förklara. Ville bara ligga kvar för evigt. Pallrade mig iaf till skolan, och hade jävla nationellt prov i franska. Det var svårt och jobbigt och jag skiter i om det går dåligt. Efter det hade jag matte där Janne snackade och sedan engelska där jag knappt gjorde nåt.

Nu på kvällen hade vi möte om Husbyfestivalen. Det går framåt nu i alla fall. Snart är det dags att ringa artister hehe :D Efter mötet stannade jag, Ibbe och Lana kvar en stund och spelade på instrumenten och sjöng och kolla runt lite. Riktigt kul var det! Nu är jag jättetrött och måste sova för imorn börjar jag också 8.00 med ett nytt nationella.. fuck my life. Btw så ska jag lägga upp fler bandbilder, fick Yogis idag och så ska jag så småningom få Alex bilder :) KRAM!



Mys i solen med min bok.



tha food.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0