Misslyckat studiebesök.

Sitter just nu i gräset helt själv med min bok haha. Wilma var hos mig en stund innan jag skulle iväg och sålde lite newbodykläder till mig. Det är typ sportkläder till billigt pris. Sen åkte jag iväg o mötte de andra och vi skulle till kris. Men såklart så var de inte där.. Typiskt.. Men det gör inte så mkt. Nu sitter jag här och det är två killar som är på väg mot mig men jag vet inte riktigt vad de håller på med. Hoppas de inte stör min bokläsning. De frågade just efter tändare, vad tror ungdomar egentligen, att jag har tändare eller? Aja jag ska försök läsa vidare o diskret snoka på dem o se vad de håller på med. Jag har ju solglasögon så det borde funka. Bye. Haha märker nu att jag känner snubbarna, men de verkar inte känna igen mig, eller så låtsas de bara inte haha. Som vanligt alltså.
Btw bilderna går ej att ladda upp, gör det ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0