Mycket just nu.

Sitter just nu i biblan i skolan och har håltimme pga att de andra har matte nationella. Första lektionen som var historia kändes så onödig, vi skulle liksom få reda på vårt betyg på en uppsats vi gjort men hon har inte ens rättat min. Och betygen ska sättas på måndag.. Och sen har jag en komplettering som jag måste skicka till henne innan söndag.. Och imorn åker vi ju till Jenny då jag måste göra det ikväll och imorn på morgonen. Är så stressad för jag ska hinna handla det sista innan vi åker till Jenny. Sen har vi ledarmöte med jobbet idag och det tar tid så jag känner att jag är lite pressad. Men på nåt sätt ska jag väl lyckas organisera ihop något som funkar. Min franska börjar om en timme och 20 min, jag har just skrivit ihop det jag ska säga på samredovisningen idag så det är jag klar med. Aja vi får se hur allt blir. Men snart är det i alla fall sommarlov! Bara 8 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0