I believe in a thing called love.

Hallojsan! Det går fortfarande inte att ladda upp bilder här på blogg.se (senaste bilden var från mobilen hehe). Men jag tänker skriva i alla fall så ni har nåt att läsa. Igår låg jag i sängen hela dagen, blev inget plugg alls som jag hade planerat tyvärr.. vilket bara gör att jag känner mig mer stressad nu. Kollade på youtubevideor hela dagen och slappade.
 
Idag hade jag sovmorgon till kvart i tio då jag började med scenisk gestaltning. Vi (jag/min grupp) gjorde inte så mycket idag utan kollade på de två andra grupperna som ej hann spela förra veckan. Efter det hade vi psykologi som alltid är chill och kul och det var sista lektionen för dagen. Vi fick tacos till lunch vilket var riktigt gott, och efter det satt jag i bibblan med de andra och så gjorde jag och Helena klart geografin! Det slutade med att jag även började på bildanalysen i svenskan och blev nästan klar (vilket var bra då jag har ännu en svenskauppgift och jäkla samhälle, plus matte kvar...).
 
Efter det var klockan helt plötsligt halv fyra och då stack jag och Helena till Vällingby och fikade och gick runt i affärer. Och nu sitter jag här efter att ha försökt göra lite mattetal. Det gick såklart inte så bra.. Är så trött nu så jag orkar inte plugga matte... vilket bara leder till att jag måste göra allt nu i helgen.. :( buuuahääahhaa så känner jag just nu. Om en stund ska jag möta upp Yogi och köpa lite gott till filmkvällen med henne och Carro som vi ska ha hos mig. Det ska bli mysigt men jag hoppas att jag inte är allt för tråkig eftersom jag är så trött. En bra grej är i alla fall att jag typ blivit frisk nu! Hoppas att det håller i sig. Vi hörs senare! Förhoppningsvis då ett inlägg med bilder (från mobilen) :) Ciao!
 
Detta är ett exempel på vad jag underhöll mig med igår..
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda <3

sv: tack finis!! :D <3

2012-09-07 @ 19:08:19
URL: http://amandamj.blogg.se
Postat av: amanda <3

sv: Förlåt!! Jag lägger till den nu ;))

2012-09-08 @ 10:57:48
URL: http://amandamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0