Mobilbloggning.

Godmorgon! Skriver detta från mobilen eftersom det inte går att ladda upp bilder från min dator. Jag fattar inte vad det är för fel med den. Blir galen snart! Blev klar med den andra svenskauppgiften igår oxå så idag ska jag försöka sitta med samhällen som jag insåg inte var så rolig som jag trodde. Men den ska in på tisdag så då har jag imorn på mig och sen på förmiddan på tisdag, eftersom vi har randigt då. Sen har jag bara lite matte kvar att göra idag, men det ska Nina försöka hjälpa mig med när hon kommer över hit om ett tag. Denna helg blev väl med plugg, förhoppningsvis har jag gjort klart alt inför nästa helg så jag slipper sånt här haha. Nu måste jag börja med samhällen tyvärr. Vi höres! Vi har btw fått lite nya möbler, jag fick en byrå (äntligen) och en asskön fåtölj :D


Kommentarer
Postat av: amanda <3

<33

2012-09-29 @ 17:22:32
URL: http://amandamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0