You got me down on earth.

Hej alla fina! Är just nu hos min morfar och pluggar haha! Han är bortrest så jag har hela lägenheten för mig själv. Har just gjort klart bildanalysen i svenskan och sitter nu och äter en glassbåt hehe. Ska strax börja på den andra svenskauppgiften så att jag blir klar någon gång. Efter det blir det samhällen. Kommer säkert få sitta här imorn och skriva också. Men klar kommer jag i alla falla bli innan helgen är slut. Btw här fungerar det att ladda upp bilder... måste kolla när jag kommer hem sen om det är min dator som är knäpp (det skulle inte förvåna mig), eller om de har fixat det nu sen jag klagade.
 
Hoppas att ni andra inte behöver plugga som jag, utan kanske har en roligare helg. Nu måste jag fortsätta med svenskan så att jag blir klar nån gång men vi hörs senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0