You wasted your time on my heart.

Hej bloggen! Tänkte försöka att uppdatera trots att mitt tangentbord är cp som vanligt och trots att det fortfarande inte fungerar att ladda upp bilder på jävla blogg.se. Man blir inte lite sur. Har den senaste tiden gjort hyffsat mycket. I lördags hade Sofia en försenad födelsedagsmiddag vilket var urmysigt att träffa och snacka med de andra. I söndags fotade jag och bandet bilder till vår hemsida som är på gång! Det blev många fina och roliga bilder. I måndags repade vi på Black Sheep för första gången och det var riktigt nice. Allt fungerade bra och alla där verkar vara jättesköna så det ska bli kul! Igår var det dags för dans igen och den här gången gick det mycket bättre! Ska bli kul att lära sig mer!
 
Denna vecka har varit ganska chill eftersom många lärare är borta på skolresa. Så idag slutade vi tidigt och då drog jag och Maria och fixade med geografin, man skulle rita en egen karta haha. Det gick bra tillslut och sen var vi hos henne och snackade och fixade vidare med geografin. Sen har jag nu på kvällen varit på reactor för vi hade utvärdering av festivalen.
 
Har även varit smått sjuk den här helgen så jag känner mig fortfarande lite död men det ska nog gå över snart. Imorn är jag helt ledig från skolan vilket ska bli så himla skönt. Fast jag måste mest plugga och sen ska jag på spinning så det blir inte så jättemycket vila. Ska verkligen försöka blogga oftare men man tappar lusten när det inte funkar som det ska. Men jag ska försöka!
 
Det går verkligen inte att ladda upp bilder... fattar inte hur svårt det kan vara att fixa problemen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0